Ри Ри Ра е стая за игра. Място, където деца и родители общуват свободно, играят и се забавляват! И откриват света като песен: ра-ра-ри... ри-ри-ра

КОНТАКТИ И РАБОТНО ВРЕМЕ

_________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
РИ РИ РА - ЕДИСОН - ж.к. Яворов >>> - свободни места!
__________________________________________________________________________

четвъртък, януари 14, 2010

Развитие на детската сензорика


Усещания> възприятия>представи
Това са спирките по пътя на изучаване на околния свят. Чрез сетивата си детето събира информация за всичко, което го заобикаля. Природата ни е дала: зрение, слух обоняние, вкус, кожа/тактилно усещане, допир/ и усещане за позиция в пространството. Постепенно като следва примера на обкръжаващите го хора, детето започва не само да събира, но и да обработва, анализира и използва събраната информация - това имено е процесът на учене, който продължава през целия ни живот. Анна Трошева подробно ни разясни стъпките от този процес, и важната роля на сетивата. В най-ранна детска възраст те трябва да бъдат стимулирани по най-различни начини, за да може във времето все по-пълноценно да събират информация. Затова оставете децата си да изпробват на воля всичко и играйте!:
И майки, и деца бяха запленени от богатия арсенал игри, които Анна донесе в стаята! Както и от факта, че много от познатите ни забавления с малчовците - като мачкане на пластилин, пъхане на предмети в различни отвори, мозайки, "Дай, бабо, огънче!", играта на мълчанка - са от ключово значение за развитие на конкретни сетива.
Това е представата за детска сензорика, която получихме от първата среща на сетивата ни с Анна Трошева. Възприятието е като за много приятно и полезно събиране с опитен педагог:)



още от Училище за родители тук.

Няма коментари:

Публикуване на коментар