Ри Ри Ра е стая за игра. Място, където деца и родители общуват свободно, играят и се забавляват! И откриват света като песен: ра-ра-ри... ри-ри-ра

КОНТАКТИ И РАБОТНО ВРЕМЕ

_________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
РИ РИ РА - ЕДИСОН - ж.к. Яворов >>> - свободни места!
__________________________________________________________________________

четвъртък, март 25, 2010

Аз съм момиченце, аз съм момченце

Днес в училището за родители поговорихме за зараждането половата идентификация при децата. Петя ни обърна внимание на моделите за ролята на жените и мъжете в обществото, които се насаждат от модната индустрия, от производителите на играчки, от семейството. Дали подсъзнателно не се опитваме да вкараме детето си в стереотип, като награждаваме едно или друго поведение.
Разказа ни за проучване сред 4-5 годишни момиченца, които били попитани, коя е и какво прави куклата Барби, каква е нейната професия. Децата отговорили, че тя пазарува, купува си дрехи, гримира се и ходи на разходка с Кен. Мдаа... Ето как без да подозираме налагаме моделът на празноглавата жена - консуматор като мечта на момиченцето си.

1 коментар:

  1. Страхотна идея, подкрепям напълно жалко че бях в чужбина по това време, но чудесно начало, ще следя с интерес.

    ОтговорИзтриване